Friday, February 25, 2011

Kenape mesti tapai ubi?

Rasenye entry yang nie mungkin entry yang pertama yang akan melibatkan tulisan yang melebihi 100 patah perkataan, sebab entry before nie maximum 20 patah perkataan je. Sebelom nie rase malas je nak tulis blog tapi teringin nak ade blog, so nnti bile orang tanye ko ade blog x? boleh la jawab, haish mestila ade.tapi bila diri ini akan mencecah usia hampir 17 tahun pada terase teringin plak nak menulis blog sbb taon nie last year kat semesti (rase sekejap jer da form 5 ) so nak tulis la sume my sweet and sour memory in semesti kat blog yang gersang nie.Opps... citer punye citer x masuk lagi tajuk utame yang berbunyi "kenape mesti tapai ubi?"kisah nya bermula macam nie . Ade satu malam tue diri ini dah tido tido ikan da, tapi tetibe ade plak junior datang cakap abg aus, abg nik paggil kat bilik warden B(time tue aku ngan geng aku ske beradu kat bilik warden B sebab ade ex form 5 2009 yg bernama aizul shahreen dok kat bilik warden tue)aku pown dengan keadaan yg separa tido pown menuruni tangga dengan berhati hati nak pegi kat bilik warden tue, sampe je kat sane aku pon nampak la abg nik,abg haziq, abg aizul, dan lain lain sedang bersembang aku pon duk la skali join perbualan mereka tu pastu depe bagi la aku secret recipe aku yg tgh lapo tue makan la pastu terase macam penah rase je ohhh tetibe teringat rase SR tue same macam tapai ubi. depe yang lain tue pon tergelak la sbb aku menyatakan SR tue tapai ubi. Dan dari situla terhasilnya blog yang bertittle TAPAI UBI




~tapai ubi~


secret recipi
PERSOALAN:SAME KE TAPAI UBI NGAN SR?

1 comment:

aizulshahreen said...

will also write n3 on my blog wth same title as ur n3 aus..TAPAI UBI